Jakie mamy możliwości w Google Ads?

 

Reklama w wyszukiwarce – w większosci przypadków są to linki sponsorowane, które pokazują się w czasie rzeczywistym użytkownikom wpisującym zapytania do wyszukiwarki Google. Taką reklamą możesz odpowiadać na potrzebę użytkownika. Gdy reklama jest odpowiadnio skonfigurowana oraz jest wyświetlana przy odpowiednich słowach kluczowych to ma bardzo dużą skuteczność.

Google Ads  w wyszukiwarce umożliwia między innymi:

  • kupowanie reklam w SERP na konkretne słowa kluczowe, dzięki czemu masz możliwość dotarcia osób szukających Twoich produktów lub usług,
  • dostosowanie treści reklam do każdego słowa kluczowego,
  • kierowanie użytkowników na indywidualnie dobrane strony docelowe(także istnieje możliwość wykonywania testów AB w celu sprawdzanie najlepiej działających Landig Page,
  • zaawansowane mechanizmy mierzenia skuteczności reklam (mierzenie konwersji),
  • stosowanie harmonogramów wyświetlania reklam w zależności od pory dnia i dnia tygodnia,
  • elastyczność w ustalaniu budżetów dziennych i długookresowych w podziale na kampanie, grupy reklam.