Content Gap, czyli luki oraz różnice w treści na Twojej stronie

Znajdziemy słowa kluczowem i tematy które Twoi konkurenci się wyświetlają, a Ty niestety nie.
Content Gap
Content Gap | optymeo.pl | ilustracja

Aby znaleźć się w wynikach wyszukiwania(SERP) na samym początku powinienieś stworzyć odopowiednią treść zoptymalizowaną pod słowa kluczowe z Twojej branży.

Content Gap, czyli po prostu luki w treści, które posiada Twoja strona internetowa, wypełnimy poprzez przygotowanie content planów z brakującymi treściami oraz poprzez optymalizację obecnych artykułów lub podstron.

 

Wykorzystaj potencjał fraz kluczowych

Bardzo ważne jest, aby pojawiać się na słowa kluczowe, na które pojawia się Twoja konkurencja oraz aby słowa te miały jak największy potencjał wyszukiwania. 

Nie każdy synonim słowa kluczowego szukany jest przez tą samą ilość osób. Jeżeli tworzysz treści to postaraj się żeby były zoptymalizowane na słowa o większym potencjale lub wykorzystaj potencjał wszystkich synonimów. 

Słowo kluczowe vs frazaZrzut ekranu Google Trends | Słowo kluczowe vs fraza

 

 

Do analizy brakujących treści wykorzystujemy skrypty połączone z API takich narzędzi jak: Ahrefs, Senuto, keywordtool.io, answerthepublic.com, Google Trends, Google Search Console i także Google Keyword Planner.

 

Przygotujemy dla Ciebie plan redakcyjny według trendów z przewidywaniem sezonowości(górki sprzedażowej) oraz damy informacje jakie podstrony należy stworzyć, żeby zdobywać jeszcze więcej ruchu.