Filtr Discover

Filtr w Google Discover

Oferujemy kompleksową analizę i audyt SEO związany z filtrami w Google Discover. Specjalizujemy się w identyfikacji i analizie filtrów, które mogą wpływać na widoczność treści, szczególnie po awariach oraz w kontekście zmian w algorytmach, takich jak Helpful Content Update (HCU). Dzięki naszym działaniom, pomożemy Ci zrozumieć, jak filtry mogą wpływać na Twoją stronę, oraz jak skutecznie z nimi sobie radzić, by odzyskać widoczność w Google Discover.

Jeśli nie masz filtra, a nie pojawias się jeszcze w Google Discover, to prowadzimy kompleksowe Szkolenie z Google Discover. Warsztaty prowadzone są przez ekspertów i praktyków z wieloletnim doświadczeniem w optymalizacji Google Discover i pozycjonowaniu stron internetowych, którzy pracowali dla największych portali w Polsce.

Jestem zainteresowany! Kim dokładnie jesteśmy?
Daniel Wlaźlak
Daniel Wlaźlak Prowadziłem i rozwijałem działy SEO w bardzo dużych wydawnictwach. Specjalizuję się w tworzeniu kompleksowych rozwiązań zasięgowych. Google Discover optymalizuję od samego powstania. Wprowadziłem do Google Discover małe i duże strony.
Grzegorz Chruścielewski
Grzegorz Chruścielewski Prowadziłem działy wzrostu w dwóch wydawnictwach. Specjalizuję się w analityce i performance. Obecnie wydaje swoje strony internetowe i prowadzę agencję marketingową White Cat Media.
Mateusz Szałowski
Mateusz Szałowski Byłem specjalistą SEO w takich portalach jak kredyty.pl, wp.pl i gazeta.pl.

Masz problem z widocznością w Google Discover?

Napisz do nas i opisz sytuację – czy ruch spadł do zera, czy tylko zauważasz spadek trendu. Najlepiej załącz zrzut ekranu z Google Search Console, abyśmy mogli szybko zdiagnozować problem i zaproponować skuteczne rozwiązanie. Pomożemy Ci zrozumieć, co mogło spowodować te zmiany, i jak przywrócić widoczność w Discover.

Zaufali nam:
ElbudBis
Instytu cyfrowego obywatelstwa
Kinesso
Fundacja Orange
Rodzice.pl

Dwie równoczesne ścieżki analizy filtra w Google Discover

W Optymeo przygotowaliśmy autorskie ścieżki analizy spadku ruchu w Google Discover. Badamy nadużycia w publikowanych artykułach oraz wytyczne technologiczne i algorytmiczne (reklamy, linkowanie, błędy techniczne).

Nadużycia redakcyjne i konkurencja

  • Przegląd zawartości – analizujemy zgodność artykułów z wytycznymi Google Discover, w tym jakość treści, clickbaitowe nagłówki, nadmierne słowa kluczowe oraz zbyt agresywne CTA.
  • Ocena zaangażowania użytkowników – badamy, jak artykuły rezonują z odbiorcami, monitorując wskaźniki takie jak CTR i bounce rate, które mogą wskazywać na problemy z jakością treści.
  • Ocena harmonogramu publikacji – sprawdzamy, czy publikacje są nadmiernie częste lub zbyt rzadkie, co może prowadzić do filtracji w Discover.
  • Ocena konkurencji – w tej części też analizujemy rynek i podejście Google do danej tematki strony. Często przy update zmienia się widoczność danej tematyki w feedach.
  • Szkodliwe działania wewnętrzne – szukamy szkodliwych działań wewnętrznych jak duplikacja treści, plagiat, generowanie treści przez AI.
  • Działania spamerskie – szukamy szkodliwych działań spamerskich nakierowanych w biznes.

Wytyczne technologiczne

  • Analiza reklam – weryfikujemy poprawność i zgodność reklam z wytycznymi Google, badając, czy są one inwazyjne lub mają negatywny wpływ na doświadczenie użytkownika. Google jasno wskazuje, które reklamy łamią wytyczne i ile może być reklam.
  • Ocena struktury linkowania – analizujemy, czy linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne jest poprawne, czy nie zmieniło się w czasie.
  • Diagnoza błędów technicznych – wykrywamy problemy techniczne, takie jak wolne ładowanie strony, błędy w kodzie czy niezgodność z mobile-first indexing, które mogą wpływać na widoczność w Google Discover. Często nagła duplikacja adresów i problem z crawl budgetem powoduje problem z Google Discover. Strona przechodzi 100% audyty SEO i zgodności z dobrymi praktykami optymalizacji technicznej SEO pod Google Discover.
🤩 Dlaczego my?

Doświadczeni praktycy

Oferujemy audyt dostosowaney do specyfiki Twojego biznesu. Nasz zespół składa się z ekspertów, którzy przez lata zdobywali doświadczenie pracując dla największych wydawnictw w Polsce, takich jak g.pl, pb.pl, gazeta.pl, sport.pl, moto.pl, kredyty.pl czy bankier.pl. W Optymeo koncentrujemy się na strategii wzrostu i optymalizacji SEO, a nasze działania wspiera własny software house, co gwarantuje najwyższy poziom usług.

SEO, Discover, News, Programowanie

Daniel Wlaźlak
Daniel Wlaźlak

Daniel Wlaźlak

Był wiele lat szefem SEO w dużych wydawnictwach, i robił SEO dla takich portali jak g.pl, pb.pl, gazeta.pl, sport.pl, moto.pl czy bankier.pl. W Optymeo zajmuje się strategią SEO. Programista, żeglarz.

Spotkajmy się też w moich social media:

Grzegorz Chruścielewski

Przez wiele lat zarządzał działami wzrostu w Agora S.A. i Bonnier Buisness Polska. Założyciel agencji White Cat Media. Żeglarz. W Optymeo zajmuje się relacjami z klientami.

Spotkajmy się też w moich social media:

SEO, Google Ads, Analityka, Performance

Grzegorz Chruścielewski
Grzegorz Chruścielewski
Mateusz Szałowski
Mateusz Szałowski

Był specjalistą SEO w takich portalach jak kredyty.pl, wp.pl czy gazeta.pl.

To ja w Optymeo zajmuję się sprzedażą. Wypełnij formularz, skontaktuję się z Tobą!

Możesz też skontaktować się przez e-mail [email protected] lub zadzwonić na 666 400 202

Spotkajmy się też w social media:
Administratorem danych osobowych jest firma Addesign Daniel Wlaźlak z siedzibą w Warszawie. Przetwarzanie danych osobowych podanych w formularzu jest niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie. Nie użyjemy tych danych w żadnym innym celu. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Porozmawiajmy o Twoich celach i potrzebach!