Optymeo

Audyt SEO

Zrób z nami Audyt SEO

Powiemy Ci co zrobić, aby Twój sklep internetowy lub Twoja strona zdobywała konwertujący ruch z Google

Skontakuj się z nami
...
Darmowa wycena i szybki start

Odezwij się do nas, sprawdzimy czy audyt SEO jest dla Ciebie. Oszacujemy potencjały. Już po 3 dniach od pierwszej rozmowy otrzymasz wycenę, możliwy zakres prac i informacje o prognozach wzrostu

Kompletnie

U nas dostaniesz całość usług, które pozwalają rosnąć w organicu. Nasz audyt SEO to nie tylko technikalia. Dostaniesz analizę content gap oraz analizę linkowania do Twojej strony.

Dedykowany specjalista SEO

Już na starcie dostaniesz dedykowanego specjalistę SEO, który będzie prowadził od początku do końca projekt.

Dlaczego możesz potrzebować audytu SEO?

Twoje działania pozycjonerskie nie przynoszą zakładanego efektu i chcesz się dowiedzieć gdzie leży przyczyna

Masz wątpliwości co do działań obecnej firmy SEO, po kilku miesiącach w każdej branży powinien być widoczny jakiś efekt.

Planujesz redesign lub migrację strony i nie wiesz, czy zmiany na stronie będą miały pozytywny wpływ - wtedy się robi audyt tego co robi ruch i planuje odpowiednie funkcjonalności na nowej stronie. Pomogę Ci jeżeli również budujesz stronę lub e-commerce od zera.

Chcesz wiedzieć, jak wypadasz na tle konkurencji albo masz już sprecyzowany cel przegonienia konkurencji i potrzebujesz planu na to.

Zaczynasz przygodę z pozyskiwaniem ruchu organicznego.

Spadł Ci ruch po aktualizacji algorytmy lub po prostu spadł Ci ruch na stronie.

Zaczynasz ze nami współpracę, a ja nie wyobrażam sobie prowadzenia działań na ślepo i po omacku bez uprzedniego audytu Twojej strony internetowej oraz działań off-page. Wtedy audyt SEO jest darmowy.

Image
Image

Co zawiera audyt SEO?

Audyt SEO i strategia wzrostu to przygotowane szczegółowe wytyczne na temat Twojej działalności online, których celem jest zwiększenie ruchu organicznego z Google.

Pełny audyt techniczny

Audyt Content Gap i strategia pisania nowych tresci

audyt i strategia linkowania

Chcę z Wami robić audyt SEO!

Wykonujemy również audyty kampanii PPC, działań affilacyjnych oraz kampanii w social media.

Co to jest ten cały audyt SEO?

Usługa audytu SEO jest bardzo szeroka, a podstawowe elementy audytu SEO różnią się od celu przygotowania audytu. Można zrobić kompleksowy audyt SEO obecnych działania SEO lub sam audyt techniczny jako start do pozostałych działań przynoszących ruch organiczny.

Sam audyt techniczny SEO nie gwarantuje wzrostów, audyt SEO wykonuje się jako wstęp do wypracowania strategii wzrostu biznesu, która składa się z planu rozwoju treści oraz linkowania.

Problemy techniczne lub architektoniczne strony, a także brak dostosowania się do wytycznych Google mogą skutecznie ograniczyć pozostałe działania. Często przy dużym długu technologicznym, po naprawie błędów następuje znaczący wzrost organiczny, szczególnie w przypadku e-commerce, Google Discover, Google News, czyli wszędzie gdzie technikalia grają dużą rolę w SEO.

Aby Audyt SEO miał sens, musi być wykonana holistyczna kompleksową analizę strony internetowej w kontekście pozycjonowania w Google.

Image
Image

Co zawiera audyt SEO - bardziej szczegółówo

Analizę techniczna strony - w tym mnóstwo szczegółowych analiz i wytycznych:

  • Zgodność z wytycznymi Google - szczególnie ważne przy ruchu z Google News oraz Google Discover
  • crawling strony oraz szczegółową analizę logów serwera, aby zoptymalizować odpowiednie chodzenie Googlebota po stronie i przygotować odpowiednią architekturę informacji serwisu. Wykryć duplikację treści, zoptymalizować crawling budget, znaleźć problematyczne podstrony, znaleźć błędy,
  • analizę danych z Google Search Console, w tym: statystki indeksowania, stan strony(błędy), mapy xml,
  • analizę szybkości strony oraz całość parametrów Lighthouse https://developers.google.com/web/tools/lighthouse
  • Analizę ilościową błędów(niedostępne strony, przekierowania itd)
  • Analizę HTML-a strony ( w tym podział na urządzenia )
  • Meta znaczniki,
  • przygotowanie wytycznych odnośnie brakujących elementów: przeważnie dane rozszerzone, mapy XML
  • Linkowanie wewnętrzne - propozycja rozwiązań w tym(autoamatyczne linkowanie, nawigacja, linkowanie w treściach)
  • duplikacja adresów
  • analiza przekierowań

Analizę według kanałów ruchu z Google:

  • ruch ze zdjęć,
  • ruch z Google Discover
  • ruch z Google News,
  • ruch z AMP,
  • ruch z mapek,
  • ruch organiczny

Analizę architektury informacji oraz przygotowanie docelowej - czyli dokładne ułożenie rodzajów treści w odpowiednie hierarchie i typy stron z informacją o intencjonalności grup słów kluczowych. Inne słowa kluczowe umieszczamy na treściach poradnikowych, inne w treściach pod Discover, a jeszcze inne opisując kategorie w sklepie, czy też pisać artykuły pod kanał Google News. W tym propozycja wdrożenia nawigacji, analiza struktury bredcrumbs oraz analiza paginacji.

Analizę działań konkurencji - tutaj skupiam się głównie na analizie brakujących treści, brakujących fraz, ciekawych rozwiązaniach technologicznych oraz na profilu linków.

Analiza treści i wytyczne odnośnie tworzenia treści - zaczynam od danych ilościowych wyciągając Thin content, Duplikację wewnętrzną, duplikację zewnętrzną, szkolenie jak tworzyć odpowiednie rodzaje treści.

Koncepcyjnie co zawiera analiza SEO, przeczytasz pod zaznaczonym linkiem.

Jak wygląda proces audytu SEO?

Od nas otrzymujesz dokładne wytyczne techniczne, do wprowadzenia na Twoich stronach www łącznie z informacjami jak ma wyglądać składnia HTML. Możemy się włączyć w proces tworzenie oprogramowania w takim trybie, w jakim pracujecie i kontroluję na każdym etapie dokładność wykonania zaleceń. Wszystkie zadania mają nadany priorytet, opisany powód zmian, szacowany efekt SEO oraz zagrożenia.

Co zawiera strategia rozwoju?

Po wykonanym audycie, a głównie po analizie konkurencji jesteśmy w stanie poukładać elementy układanki i zaplanować co w kolejności robić, aby strona rosła i minimalizować ryzyko kary od Google.

Czy jest mi potrzebny audyt SEO?

W teorii zawsze tak, w praktyce może nie być to opłacalne.

Jeżeli nie masz pewności czy potrzebujesz audytu SEO to napisz do mnie opisując działania, jakie prowadzisz i cel, jaki chcesz osiągnąć. Na podstawie darmowej ogólnej analizy zaproponuję Ci działania, czas i oszacuję koszty.

Musisz pamiętać, że audyt, który nie zostanie wdrożony, to duży poniesiony wydatek.

Priorytety

Każde zadanie otrzymuje priorytet, układam zadania od tych, które najbardziej zagrażają ruchowi organicznego na Twojej stronie oraz wybieram Quick Wins dzięki, którym w krótkim czasie zobaczysz efekt. Wtedy Ty po wycenie kosztowności wprowadzenia zmian decydujesz co realizować w jakiej kolejności.

SEO data-driven

Wszystkie wytyczne i decyzje w audycie podejmujemy po przeanalizowaniu zebranych danych z Twojego biznesu oraz konkurencji. Nie ulegamy emocjom podczas audytu SEO i nie patrzymy na mity SEO, każdą branżę optymalizuje się inaczej.

Image

Nie robimy tylko audytów SEO. Działamy kompleksowo

SEO

Działamy dla naszych klientów kompelsowo w SEO od audytu SEO, przez strategię linkowania, strategię contentową i optymalizacje pozycji konwertujących słów kluczowych.

Performance Marketing

Serspiciatis unde omnis iste natus laudantium, totam rem aperiam.

Web Development

Specjalizujemy się w tworzeniu skrojnych na miarę Landing Page, mailingów oraz stron prduktowych, które polepszają działania zwiazane z optymalizacją konwersji.
Mamy swojego grafika na pokładzie.

Kampanie PPC

Prowadzimy kampanie dla naszych klientów w Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn, Twitterze oraz programaticu.

Wsparcie techniczne

Możemy wspierać Twoje strony www oparte o technologię Laravel i WordPress.

Z kim będziesz pracował?

Właściciel kilku agencji marrketingowych specjalizująych się PR, SEO i Google Ads.

Zdobywał doświadczenie na najwyższym poziomie pracując jako expert SEO w takich portalach jak: serwisy grupy Gazeta.pl i Wirtualna Polska (wp.pl). Obecnie tworzy kampanie dla serwisów z wielu branż.

Image
Mateusz Szałowski
co-founder Optymeo

Skontakuj się z nami!

Odpowiadamy na wszystkie zapytania

Bardzo szybko dostajesz za darmo wstępną analize i wycenę

Od razu rozmawiasz z ekspertami

Napisz do nas

[email protected]

Zadzwoń

+48-577-467-630