Pozycjonowanie wizytówek w mapach Google to podobny proces optymalizacyjny, jaki robimy w pozycjonowaniu wyników organicznych. Te dwa kanały pozyskiwania klientów różni jednak bardzo trudny element, czyli pozyskiwanie pozytywnych opinii oraz radzenia sobie z negatywami opiniami.

Czynniki rankingowe mające wpływ na pozycję wizytówki w Google

Poniżej znajdziesz opis głównych czynników, które mają wpływ na pozycje wizytówki w mapach, a co z tym związane na jej widoczność oraz ruch.

Nowe artykuły 

Google umożliwia publikowanie artykułów na Twoje wizytówce firmowej. Regularne, przynajmniej raz na tydzień, publikowanie artykułów ma wpływ na pozycje i widoczność Twojej wizytówki. Przeczytaj nasze poradniki jak konstruować teksty pod SEO,  zasady można przenieść jeden do jen w przypadku wpisów wizytówkowacyh

Opinie  i scoring firmy

Bezdyskusyjnie zły ranking strony i złe opinie wpływają na pozycję i widoczność firmy. Nie możesz sobie pozwolić na zaniedbanie tego kluczowego elementu. Zapoznaj się z naszą ofertą opieki nad opiniami w wizytówkach Google.

Poziom uzupełnienia wizytówki

Tylko dokładnie uzupełniona wizytówka ma szanse ściągać duży ruch. Przez uzupełnienie wizytówki rozumiemy zadbanie o następujące składowe: 

  • Dodanie wszystkich danych teleadresowych
  • Dodanie godzin otwarcia firmy
  • Dodanie zdjęć: zdjęcie profilowe, logo oraz zdjęcia z działalności firmy, zdjęcia produktów. Zdjęcia mają przyciągać Twoich nowych klientów. Pamiętaj, żeby  były dobrej jakości oraz dobrze zaaranżowane marketingowo
  • Dodanie filmów
  • Dodanie opisu działalności Twojej firmy
  • Dodanie kategorii - uzupełniajac wizytówkę mamy do wyboru, aż do 10 kategorii, przypis wszystkie, które opisują twoją firmę. Przy pierwszej rejestracji możesz wybrać tylko jedną kategorię. 

Im więcej informacji o swoje firmie zamieścisz, tym lepiej zadziała to na pozycjonowanie lokalne Twojej wizytówki,