Optymeo

Jak pozyskać ruch na stronie? 20 profesjonalnych i rynkowych metod z objaśnieniem

redakcja | 27.07.2021 01:26

Pozyskiwanie ruchu na strony internetowe, to podstawa naszej działalności, dlatego bardzo często przygotowujemy poradniki i oferty na ten temat. 

Zobacz, na początek, bardzo szczegółowy artykuł o sposobach pozyskiwania i zwiększania ruchu na sklepie internetowym, który odnosi się również do każdej innej branży. A poniżej przedstawiamy listę kanałów, które musisz wziąć pod uwagę jeżeli myślisz poważnie o rozkręceniu biznesu internetowego.

Plątanina dróg, ilustracja do artykułu o pozyskiwaniu ruchu
Plątanina dróg, ilustracja do artykułu o pozyskiwaniu ruchu | licencja zdjęcia envato, autor cookelma

20 źródeł i kanałów, za pomocą których pozyskasz ruch na stronie internetowej:

  1. Ruch organiczny (SEO)
  2. Google Ads
  3. Kampanie PPC poza Google Ads
  4. Social media
  5. Content marketing
  6. Google Discover
  7. Marketplace
  8. Agregaty ofert
  9. Porównywarki cen
  10. Baza mailingowa
  11. Agregaty treści
  12. Affilacja
  13. Influencerzy
  14. Strony satelickie
  15. Działania offline
  16. Newsletter 
  17. Web Push
  18. Remarketing 
  19. Profil Moja Firma w Mapach Google 
  20. Kanał YouTube

Ruch organiczny z SEO

SEO (ang. Search Engine Optimization) -  kampanie SEO prowadzi się różnie w zależności od biznesu i rozwoju witryny, ale praktycznie zawsze jest ciągła optymalizacja techniczna witryny (w Polsce często określana jako audyt SEO), kampanie i działania w celu pozyskania linków przychodzących oraz uzupełnianie braków treści z niszy tematycznej, znane w branży jako uzupełnianie content gap.

Google Ads  - największy system reklamowy na świecie, w którym można prowadzić kampanie PPC i inne. Zobacz: co to jest PPC?

Kampanie PPC poza Google

Google, chociaż jest największym systemem gdzie można kupować kliknięcia w modelu PPC, to jak poznasz moc tego działania, będziesz chciał więcej. Wiele nisz tematycznych dobrze działa nie tylko w systemie Google.  Szukamy takich miejsc i realizujemy takie kampanie. 

Social Media

Dzisiejsze social media to głównie: Instagram, Facebook, TikTok, Twitter w każdym z nich da się w kilka chwil (nie tylko w modelu PPC) kupić konwertujące reklamy. Optymalizujemy te kanały i współpracujemy z agencjami, które tylko się w nich specjalizują. 

Przeczytaj więcej w naszym całym dziale SEO, żeby dowiedzieć się szczegółowiej: co to jest SEO? 

Odezwij się do nas na [email protected], jeżeli myślisz na poważnie o pozyskiwaniu ruchu na swoją stronę internetową. Kupujemy i optymalizujemy ruch w każdym z wymienionych powyżej profesjonalnych kanałów. 

Nie robimy tylko audytów SEO. Działamy kompleksowo

SEO

Działamy dla naszych klientów kompelsowo w SEO od audytu SEO, przez strategię linkowania, strategię contentową i optymalizacje pozycji konwertujących słów kluczowych.

Performance Marketing

Serspiciatis unde omnis iste natus laudantium, totam rem aperiam.

Web Development

Specjalizujemy się w tworzeniu skrojnych na miarę Landing Page, mailingów oraz stron prduktowych, które polepszają działania zwiazane z optymalizacją konwersji.
Mamy swojego grafika na pokładzie.

Kampanie PPC

Prowadzimy kampanie dla naszych klientów w Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn, Twitterze oraz programaticu.

Wsparcie techniczne

Możemy wspierać Twoje strony www oparte o technologię Laravel i WordPress.

Z kim będziesz pracował?

Właściciel kilku agencji marrketingowych specjalizująych się PR, SEO i Google Ads.

Zdobywał doświadczenie na najwyższym poziomie pracując jako expert SEO w takich portalach jak: serwisy grupy Gazeta.pl i Wirtualna Polska (wp.pl). Obecnie tworzy kampanie dla serwisów z wielu branż.

Image
Mateusz Szałowski
co-founder Optymeo

Skontakuj się z nami!

Odpowiadamy na wszystkie zapytania

Bardzo szybko dostajesz za darmo wstępną analize i wycenę

Od razu rozmawiasz z ekspertami

Napisz do nas

[email protected]

Zadzwoń

+48-577-467-630