20 źródeł i kanałów, za pomocą których pozyskasz ruch na stronie internetowej:

  1. Ruch organiczny (SEO)
  2. Google Ads
  3. Kampanie PPC poza Google Ads
  4. Social media
  5. Content marketing
  6. Google Discover
  7. Marketplace
  8. Agregaty ofert
  9. Porównywarki cen
  10. Baza mailingowa
  11. Agregaty treści
  12. Affilacja
  13. Influencerzy
  14. Strony satelickie
  15. Działania offline
  16. Newsletter 
  17. Web Push
  18. Remarketing 
  19. Profil Moja Firma w Mapach Google 
  20. Kanał YouTube

Ruch organiczny z SEO

SEO (ang. Search Engine Optimization) -  kampanie SEO prowadzi się różnie w zależności od biznesu i rozwoju witryny, ale praktycznie zawsze jest ciągła optymalizacja techniczna witryny (w Polsce często określana jako audyt SEO), kampanie i działania w celu pozyskania linków przychodzących oraz uzupełnianie braków treści z niszy tematycznej, znane w branży jako uzupełnianie content gap.

Google Ads  - największy system reklamowy na świecie, w którym można prowadzić kampanie PPC i inne. Zobacz: co to jest PPC?

Kampanie PPC poza Google

Google, chociaż jest największym systemem gdzie można kupować kliknięcia w modelu PPC, to jak poznasz moc tego działania, będziesz chciał więcej. Wiele nisz tematycznych dobrze działa nie tylko w systemie Google.  Szukamy takich miejsc i realizujemy takie kampanie. 

Social Media

Dzisiejsze social media to głównie: Instagram, Facebook, TikTok, Twitter w każdym z nich da się w kilka chwil (nie tylko w modelu PPC) kupić konwertujące reklamy. Optymalizujemy te kanały i współpracujemy z agencjami, które tylko się w nich specjalizują. 

Przeczytaj więcej w naszym całym dziale SEO, żeby dowiedzieć się szczegółowiej: co to jest SEO? 

Odezwij się do nas na [email protected], jeżeli myślisz na poważnie o pozyskiwaniu ruchu na swoją stronę internetową. Kupujemy i optymalizujemy ruch w każdym z wymienionych powyżej profesjonalnych kanałów.