Audyt SEO

Audyt SEO

Audyt SEO i strategia wzrostu to przygotowane szczegółowe wytyczne na temat Twojej działalności online, których celem jest zwiększenie ruchu organicznego z Google i innych wyszukiwarek.

Czy Twoja strona potrzebuje większego ruchu? Dobrze zoptymalizowana strona to połowa sukcesu w SEO.

Jestem zainteresowany! Kim dokładnie jesteśmy?
Daniel Wlaźlak
Daniel Wlaźlak Prowadziłem i rozwijałem działy SEO w bardzo dużych wydawnictwach. Specjalizuję się w tworzeniu kompleksowych rozwiązań zasięgowych. Programuję.
Grzegorz Chruścielewski
Grzegorz Chruścielewski Prowadziłem działy wzrostu w dwóch wydawnictwach. Specjalizuję się w analityce i performance. Obecnie wydaje swoje strony internetowe i prowadzę agencję marketingową White Cat Media.
Mateusz Szałowski
Mateusz Szałowski Byłem specjalistą SEO w takich portalach jak kredyty.pl, wp.pl i gazeta.pl.

Uszyty na miarę audyt SEO, które pomoże Twojemu biznesowi!

Bierzemy trudne przypadki, takie jak spadki widoczności, filtry Google, filtry w Google Discover czy po prostu brak efektów pozycjonowania. Bierzemy na siebie analizę najbardziej wymagających sytuacji, oferując dogłębną diagnozę problemów i konkretne rekomendacje, które pomogą Twojemu biznesowi wrócić na właściwe tory i odzyskać utraconą pozycję w wynikach wyszukiwania i Google Discover.

Bióro, ilustracja
Zaufali nam:
ElbudBis
Instytu cyfrowego obywatelstwa
Kinesso
Fundacja Orange
Rodzice.pl

Czym jest audyt SEO?

Usługa audytu SEO jest bardzo szeroka, a podstawowe elementy audytu SEO różnią się od celu przygotowania audytu. Można zrobić kompleksowy audyt SEO obecnych działania SEO lub sam audyt techniczny jako start do pozostałych działań przynoszących ruch organiczny.

Sam audyt techniczny SEO nie gwarantuje wzrostów, audyt SEO wykonuje się jako wstęp do wypracowania strategii wzrostu biznesu, która składa się z planu rozwoju treści oraz linkowania.

Problemy techniczne lub architektoniczne strony, a także brak dostosowania się do wytycznych Google mogą skutecznie ograniczyć pozostałe działania. Często przy dużym długu technologicznym, po naprawie błędów następuje znaczący wzrost organiczny, szczególnie w przypadku e-commerce, Google Discover, Google News, czyli wszędzie gdzie technikalia grają dużą rolę w SEO.

Aby Audyt SEO miał sens, musi być wykonana holistyczna kompleksową analizę strony internetowej w kontekście pozycjonowania w Google.

Dlaczego możesz potrzebować audytu SEO?

  • Twoje działania pozycjonerskie nie przynoszą zakładanego efektu i chcesz się dowiedzieć gdzie leży przyczyna,
  • Masz wątpliwości co do działań obecnej firmy SEO, po kilku miesiącach w każdej branży powinien być widoczny jakiś efekt,
  • Planujesz redesign lub migrację strony i nie wiesz, czy zmiany na stronie będą miały pozytywny wpływ - wtedy się robi audyt tego co robi ruch i planuje odpowiednie funkcjonalności na nowej stronie. Pomogę Ci jeżeli również budujesz stronę lub e-commerce od zera,
  • Chcesz wiedzieć, jak wypadasz na tle konkurencji albo masz już sprecyzowany cel przegonienia konkurencji i potrzebujesz planu na to,
  • Zaczynasz przygodę z pozyskiwaniem ruchu organicznego,
  • Spadł Ci ruch po aktualizacji algorytmy lub po prostu spadł Ci ruch na stronie
  • Zaczynasz z nami współpracę, a nie wyobrażamy sobie prowadzenia działań na ślepo i po omacku bez uprzedniego audytu Twojej strony internetowej oraz działań off-page.

Skontaktuj się jeśli chcesz zrobić audyt SEO

Nasz audyt zawiera:

Strategia SEO

Nie zostawiamy Cię z wypunkowanymi wytycznymi, dostaniesz rozbodowany plan działań mający na celu poprawę widoczności strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania lub wg potrzeb w Google Discover oraz Google News.

  • Strategia budowania linkowania
  • Strategię tworzenie treści oraz wstępną architekturę informacji
  • Opracowanie harmonogramu działań. Przeważnie wszystiego nie można wdrożyć na raz. Potrzebne są testy.
  • Potrzebne elementy i zmiany na stronie
  • Rozpisane testy (tak większość rzeczy wdraża się w testach)

Analiza techniczna strony

W tym mnóstwo szczegółowych analiz i wytycznych:

  • Zgodność z wytycznymi Google - szczególnie ważne przy ruchu z Google News oraz Google Discover
  • crawling strony oraz sprwdzenie logów serwera, aby zoptymalizować odpowiednie chodzenie Googlebota po stronie i przygotować odpowiednią architekturę informacji serwisu. Wykryć duplikację treści, zoptymalizować crawling budget, znaleźć problematyczne podstrony, znaleźć błędy
  • Analiza danych z Google Search Console, w tym: statystki indeksowania, stan strony(błędy), mapy xml
  • Analiza szybkości strony
  • Analiza ilościowa błędów (niedostępne strony, przekierowania itd)
  • Analiza HTML-a strony ( w tym podział na urządzenia )
  • Wytyczne dla meta znaczników
  • Przygotowanie wytycznych odnośnie brakujących elementów: przeważnie dane rozszerzone, mapy XML
  • Linkowanie wewnętrzne - propozycja rozwiązań w tym(autoamatyczne linkowanie, nawigacja, linkowanie w treściach)
  • Duplikacja adresów
  • Analiza przekierowań
  • I wiele więcej zgodnie z naszą najlepszą wiedzą na temat Analizy technicznej SEO - w podlinkowanym adresie opisujemy prawie wszystkie elementy, które mogą grać znaczenie w SEO.

Analiza według kanałów ruchu z Google

Analizujemy i sprawdzamy czy dany biznes powinien być optymalizowany pod dane źródła ruchu.

Ocena ryzyk

Identyfikujemy działania, które mogą być ryzykowne i prowadzić do nałożenia filtrów lub obniżenia widoczności w wynikach wyszukiwania. Analizujemy zarówno aktualne, jak i potencjalne problemy, które mogą wpłynąć na wyniki SEO. Jako agencja specjalizujemy się w ryzykach SEO i filtrach (też w filtrach w Google Discover)

  • Stare filtry - Analiza wcześniejszych filtrów nałożonych na stronę i ocena ryzyka ich ponownego wystąpienia.
  • Overoptymalizacja SEO - Zidentyfikowanie przypadków nadmiernej optymalizacji, które mogą prowadzić do penalizacji, np. przesycenie słów kluczowych lub tworzenie spamu.
  • Nadmiarowe linkowanie zewnętrzne - Ocena profilu linków, w tym analiza linków z potencjalnie niebezpiecznych lub niskiej jakości źródeł, które mogą przyciągać negatywną uwagę algorytmów Google.
  • Thin content - Wykrywanie treści niskiej jakości, która nie wnosi wartości dla użytkowników, co może prowadzić do problemów z widocznością, zwłaszcza w kontekście aktualizacji Google związanych z Helpful Content.
  • Agresywne reklamy - Ocena umiejscowienia i ilości reklam na stronie, które mogą prowadzić do nałożenia filtra za nadmierne przeszkadzanie w korzystaniu z treści przez użytkowników.

Agenda audytu, choć bardzo rozbudowana, jest elastyczna i dostosowana do indywidualnych potrzeb Twojej firmy. Możemy audytować tylko wybrane elementy wg Twoich potrzeb.

Chcę audyt SEO!
🤩 Dlaczego my?

Doświadczeni praktycy

Oferujemy szkolenia dostosowane do specyfiki Twojego biznesu. Nasz zespół składa się z ekspertów, którzy przez lata zdobywali doświadczenie pracując dla największych wydawnictw w Polsce, takich jak g.pl, pb.pl, gazeta.pl, sport.pl, moto.pl, kredyty.pl czy bankier.pl. W Optymeo koncentrujemy się na strategii wzrostu i optymalizacji SEO, a nasze działania wspiera własny software house, co gwarantuje najwyższy poziom usług.

SEO, Discover, News, Programowanie

Daniel Wlaźlak
Daniel Wlaźlak

Daniel Wlaźlak

Był wiele lat szefem SEO w dużych wydawnictwach, i robił SEO dla takich portali jak g.pl, pb.pl, gazeta.pl, sport.pl, moto.pl czy bankier.pl. W Optymeo zajmuje się strategią SEO. Programista, żeglarz.

Spotkajmy się też w moich social media:

Grzegorz Chruścielewski

Przez wiele lat zarządzał działami wzrostu w Agora S.A. i Bonnier Buisness Polska. Założyciel agencji White Cat Media. Żeglarz. W Optymeo zajmuje się relacjami z klientami.

Spotkajmy się też w moich social media:

SEO, Google Ads, Analityka, Performance

Grzegorz Chruścielewski
Grzegorz Chruścielewski
Mateusz Szałowski
Mateusz Szałowski

Był specjalistą SEO w takich portalach jak kredyty.pl, wp.pl czy gazeta.pl.

To ja w Optymeo zajmuję się sprzedażą. Wypełnij formularz, skontaktuję się z Tobą!

Możesz też skontaktować się przez e-mail [email protected] lub zadzwonić na 666 400 202

Spotkajmy się też w social media:
Administratorem danych osobowych jest firma Addesign Daniel Wlaźlak z siedzibą w Warszawie. Przetwarzanie danych osobowych podanych w formularzu jest niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie. Nie użyjemy tych danych w żadnym innym celu. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Porozmawiajmy o Twoich celach i potrzebach!