Optymeo

Co zawiera analiza SEO?

redakcja | 14.08.2020 11:31

Pełna analiza SEO powinna zawierać w sobie przegląd wszystkich składowych, które mają wpływ na pozycjonowanie. Przy różnych typach biznesu składowe mogą się różnić, ale zawsze trzeba wykonać:

Analiza
Analiza | depositphotos.com |autor olly18
  • Audyt techniczny SEO - bo tylko tak możemy sprawdzić, czy nie tracimy potencjału przez jakieś problemy programistyczne, lub brak odpowiednich przystosowań do wymogów Google i dobrych praktyk budowania strony pod wyszukiwarki
  • Analizę content gap - czyli sprawdzenie brakujących treści, które powinieneś mieć w swojej niszy tematycznej. Nic od lat się zmieniło, Google pokaże Cię pod danym słowem kluczowym, jak stworzysz pod to słowo zoptymalizowaną podstronę.
  • Analiza linkowania zewnętrznego - hiperłącza przychodzące do Twojej strony są czynnikiem rankingowym, nawet jeżeli masz najlepiej napisaną stronę i masę zoptymalizowanej treści, a roboty Cię nie mogą znaleźć, bo nie prowadzą do Ciebie linki, to nie będziesz miał ruchu. Co gorsza, każdy link ma swój ranking, swoją moc, jak to się mówi w branży i trzeba porównać się z konkurencją.
  • My wykonujemy dodatkowo pełną analizę najbliższej konkurencji, wpływ algorytmów Google na obecny ruch oraz analizę poprzednich działań SEO.

W szczególnych przypadkach można działać tylko celowo. Wiadomo, że gdy spada ruch po migracji serwisu, trzeba się skupić głównie na audycie technicznym, a po filtrze od Google trzeba zaplanować jak z niego wyjść i jak zmienić działania na takie, które nie będą ponownie łamały wytycznych Google.

Inne działania w analizie SEO prowadzi się przy redakcjach newsowych, gdzie dochodzi analiza reaserchu tematów robionych przez wydawców i dziennikarzy pod Google News oraz Google Discover, trochę inne gdzie dziennikarze piszą artykuły evergreenowe, a jeszcze inne w serwisach gdzie ważne jest pozycjonowanie lokalne i trzeba wziąć pod uwagę pozycjonowanie mapek, bez których często ciężko jest zdobyć ruch.

Nie robimy tylko audytów SEO. Działamy kompleksowo

SEO

Działamy dla naszych klientów kompelsowo w SEO od audytu SEO, przez strategię linkowania, strategię contentową i optymalizacje pozycji konwertujących słów kluczowych.

Performance Marketing

Serspiciatis unde omnis iste natus laudantium, totam rem aperiam.

Web Development

Specjalizujemy się w tworzeniu skrojnych na miarę Landing Page, mailingów oraz stron prduktowych, które polepszają działania zwiazane z optymalizacją konwersji.
Mamy swojego grafika na pokładzie.

Kampanie PPC

Prowadzimy kampanie dla naszych klientów w Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn, Twitterze oraz programaticu.

Wsparcie techniczne

Możemy wspierać Twoje strony www oparte o technologię Laravel i WordPress.

Z kim będziesz pracował?

Właściciel kilku agencji marrketingowych specjalizująych się PR, SEO i Google Ads.

Zdobywał doświadczenie na najwyższym poziomie pracując jako expert SEO w takich portalach jak: serwisy grupy Gazeta.pl i Wirtualna Polska (wp.pl). Obecnie tworzy kampanie dla serwisów z wielu branż.

Image
Mateusz Szałowski
co-founder Optymeo

Skontakuj się z nami!

Odpowiadamy na wszystkie zapytania

Bardzo szybko dostajesz za darmo wstępną analize i wycenę

Od razu rozmawiasz z ekspertami

Napisz do nas

[email protected]

Zadzwoń

+48-577-467-630