Pełna analiza SEO powinna zawierać w sobie przegląd wszystkich składowych, które mają wpływ na pozycjonowanie. Przy różnych typach biznesu składowe mogą się różnić, ale zawsze trzeba wykonać:
- Audyt techniczny SEO - bo tylko tak możemy sprawdzić, czy nie tracimy potencjału przez jakieś problemy programistyczne, lub brak odpowiednich przystosowań do wymogów Google i dobrych praktyk budowania strony pod wyszukiwarki
- Analizę content gap - czyli sprawdzenie brakujących treści, które powinieneś mieć w swojej niszy tematycznej. Nic od lat się zmieniło, Google pokaże Cię pod danym słowem kluczowym, jak stworzysz pod to słowo zoptymalizowaną podstronę.
- Analiza linkowania zewnętrznego - hiperłącza przychodzące do Twojej strony są czynnikiem rankingowym, nawet jeżeli masz najlepiej napisaną stronę i masę zoptymalizowanej treści, a roboty Cię nie mogą znaleźć, bo nie prowadzą do Ciebie linki, to nie będziesz miał ruchu. Co gorsza, każdy link ma swój ranking, swoją moc, jak to się mówi w branży i trzeba porównać się z konkurencją.
- My wykonujemy dodatkowo pełną analizę najbliższej konkurencji, wpływ algorytmów Google na obecny ruch oraz analizę poprzednich działań SEO.
W szczególnych przypadkach można działać tylko celowo. Wiadomo, że gdy spada ruch po migracji serwisu, trzeba się skupić głównie na audycie technicznym, a po filtrze od Google trzeba zaplanować jak z niego wyjść i jak zmienić działania na takie, które nie będą ponownie łamały wytycznych Google.
Inne działania w analizie SEO prowadzi się przy redakcjach newsowych, gdzie dochodzi analiza reaserchu tematów robionych przez wydawców i dziennikarzy pod Google News oraz Google Discover, trochę inne gdzie dziennikarze piszą artykuły evergreenowe, a jeszcze inne w serwisach gdzie ważne jest pozycjonowanie lokalne i trzeba wziąć pod uwagę pozycjonowanie mapek, bez których często ciężko jest zdobyć ruch.
Współpracuj z nami!
Naszą mocą jest technologia i doświadczony zespółPrzez lata zdobywaliśmy doświadczenie u największych wydawców w Polsce, a teraz zadbamy o rozwój Twojej firmy od strategii wzrostu po wdrożenia na stronach dzięki naszemu własnemu software house'owi. Zaufaj nam, aby osiągać dobre wyniki.