• Audyt techniczny SEO - bo tylko tak możemy sprawdzić, czy nie tracimy potencjału przez jakieś problemy programistyczne, lub brak odpowiednich przystosowań do wymogów Google i dobrych praktyk budowania strony pod wyszukiwarki
  • Analizę content gap - czyli sprawdzenie brakujących treści, które powinieneś mieć w swojej niszy tematycznej. Nic od lat się zmieniło, Google pokaże Cię pod danym słowem kluczowym, jak stworzysz pod to słowo zoptymalizowaną podstronę.
  • Analiza linkowania zewnętrznego - hiperłącza przychodzące do Twojej strony są czynnikiem rankingowym, nawet jeżeli masz najlepiej napisaną stronę i masę zoptymalizowanej treści, a roboty Cię nie mogą znaleźć, bo nie prowadzą do Ciebie linki, to nie będziesz miał ruchu. Co gorsza, każdy link ma swój ranking, swoją moc, jak to się mówi w branży i trzeba porównać się z konkurencją.
  • My wykonujemy dodatkowo pełną analizę najbliższej konkurencji, wpływ algorytmów Google na obecny ruch oraz analizę poprzednich działań SEO.

W szczególnych przypadkach można działać tylko celowo. Wiadomo, że gdy spada ruch po migracji serwisu, trzeba się skupić głównie na audycie technicznym, a po filtrze od Google trzeba zaplanować jak z niego wyjść i jak zmienić działania na takie, które nie będą ponownie łamały wytycznych Google.

Inne działania w analizie SEO prowadzi się przy redakcjach newsowych, gdzie dochodzi analiza reaserchu tematów robionych przez wydawców i dziennikarzy pod Google News oraz Google Discover, trochę inne gdzie dziennikarze piszą artykuły evergreenowe, a jeszcze inne w serwisach gdzie ważne jest pozycjonowanie lokalne i trzeba wziąć pod uwagę pozycjonowanie mapek, bez których często ciężko jest zdobyć ruch.